Производи малих добављача Супер Вера кандидати за Чуваркуће

Супер Веро, који од првог дана подржава пројекат Стварано у Србији, кандидоваће за жиг Чуваркућу читав низ производа, а најпре одређене категорије пакованог меса и млечних производа малих произвођача са којима сарађује, најављено је данас приликом промоције акције у том трговинском ланцу на Новом Београду.  
“У време празника посебно је важно да нагласимо значај куповине домаћих производа, јер купујући чуваркућу, троструко више средстава остаје у буџету. “Сликовито речено, три динара остаје више у Србији када купимо Чуваркућу, а један динар када се одлучимо за неки други производ. Од та три динара разлике финансира се наше школство, здравство…”, објаснио је Жарко Малиновић секретар Удружења за трговину Привредне коморе Србије који је обавио претпразничну куповину чуваркућа.   
Како је истакао, жиг Чуваркућа није само знак порекла него је и потврда квалитета, а о производима суде експерти из научне заједнице, који анализирају порекло, састав и квалитет, на основу чега одлучује Савет за доделу жига.
Овај пројекат није тренутна потреба да се промовишу домаћи производи, него је дугорочна стратегија унапређења свести потрошача да куповином квалитетних домаћих производа јачају економију земље. “Нама је веома важно што мали произвођач, и са Пештера и са Старе планине, има могућност да своје производе понуди великом тржишту Београда кроз један овако организован систем и у сарадњи са стабилним, дугорочним партнером као што је Супер Веро, јер му то даје сигурност да може да настави да се бави примарном пољопривредном производњом, планира пословање и пласман”, указао је Малиновић. „Грчки трговински ланац Супер Веро подржава мале произвођаче из Србије и са поносом истиче српске производе“, рекао је генерални дректор “Веропулоса” за Србију Марк Ернест Гарофани.  „Ми смо један од ретких трговинских ланаца који  иду у сусрет произвођачима и упознајемо их. Недавно смо били на Пештерској висоравни  како бисмо подржали произвођаче из тог краја, између осталог и кроз укључивање у акцију „Чуваркућа“. Пружање подршке је наша мисија и сматрамо да је то од велике важности за развој наше привреде јер смо сви смо у обавези да чувамо производњу, знање и умеће наше земље“, рекао је Гарофони.  Додаје да је у продајним објектима овог ланца око 95 одсто свежих производа из Србије. Иван Франелић из месаре Рамез, која је  добављач црвеног меса за ланац Супер Веро, указао је на значај сарадње малих фирми са великим трговинским ланцима, као озбиљно организованим системима. „Ми смо карика између произвођача хране у Србији и ослањамо се на мале фарме на територији Баната, Бачке и Срема, које имају квалитетно месо и континуирану производњу“, рекао је Франелић. Жељко Лазић из компаније Житосток, добављача Вера живинским месом, који комплетну производњу обављају у Србији, најавио је да ће заједно са овим трговиснким ланцем аплицирати за жиг Чуваркућа. Државна секретарка Јелена Благојевић подсетила је овом приликом на обавезу означавања меса ознаком Пореклом из Србије“ у складу сановим правилником Министарства и оценила је да је у Супер Веру испоштована процедура обележавања.

You might be interested in