Све више домаћих брендова у трци за „Чуваркућу“

Прошло је тек месец дана од почетка акције „Стварано у Србији“, а сваки дан је све више компанија  које својим производима конкуришу за жиг Привредне коморе Србије (ПКС) „Чуваркућа“ као потврду висококвалитетног производа, створеног у Србији из домаћих ресурса,  нашом  енергијом и креативношћу. За жиг је већ конкурисало више од 70 производа из различитих области, од хемијске и фармацеутске, до прехрамбене индустрије.   
„Акција ‘Стварано у Србији’ и жиг ‘Чуваркућа’ имају циљ да подрже  домаће производе и произвођаче, уз истовремено јачање свести потрошача о значају куповине домаћих производа. Подизањем свести код потрошача о важности куповине квалитетних и конкурентних производа створених у Србији подстиче се и развој домаће економије“, рекао је Михаило Весовић, директор Сектора за стратешке анализе, услуге и интернационализацију ПКС. Истиче да и страни брендови могу да буду чуваркуће, порекло власништва компаније није ограничавајући фактор, битно је само да производ испуњава услове у погледу квалитета и порекла ресурса. То значи да су такви производи део локалне заједнице јер користе материјале, сировине, рад, знање и креативност из Србије.  
„Акција ’Стварано у Србији’ долази у прави час. Подршка произвођачима у промоцији квалитетних производа насталих у Србији донеће једну нову вредност свима у ланцу, од произвођача до крајњег потрошача. Надамо се да ће Млекара ’Шабац’ са традицијом дугом 90 година бити међу првим добитницима жига ’Чуваркућа’, који долази као потврда посвећености производњи млечних производа врхунског квалитета. Сви наши производи настају од домаћих сировина, висококвалитетног млека које откупљујемо од 700 произвођача у Србији, а у нашем тиму раде већ генерације људи најчешће из истих породица“, рекла је Милица Јелић из Млекаре „Шабац“. Из београдске компаније „Беохемија” стижу похвале за покретање акције „Стварано у Србији“, а у компанији „Есенса“ истичу да су са задовољством прихватили нови концепт ПКС који афирмише квалитет домаће производње јер је важно дати прилику и подршку производима ствараним у Србији на бази домаћег знања и ресурса, ентузијазма, труда и залагања домаћих привредника. Нова акција Привредне коморе Србије „Стварано у Србији“ важна је и неопходна јер промовише домаће произвођаче и даје нам шансу да брже и квалитетније допремо до потрошача, да им успешно представимо наше производе, али и да смањимо зависност од увоза, истиче оснивач и власник „Српске куће пива“ Невен Ерић. Привредници који производе у Србији, имају квалитетне производе домаћег порекла могу аплицирати за добијање жига. Производ мора да буде створен од најмање 80 одсто домаћих ресурса – рада и материјала. Листа производа за које се може добити жиг „Чуваркућа“ допуњава се у складу са интересовањем привредника и циљевима пројекта. Цео поступак добијања жига траје 45 дана. Право коришћењa жига „Чуваркућа“ добија се на три године, са могућношћу ресертификације. Детаљне информације доступне су на сајту пројекта www.stvaranousrbiji.rs  
(Visited 14 times, 1 visits today)

You might be interested in