Beogradski maraton i IDEA potpisali Ugovor o ekskluzivnom sponzorstvu

SlikaVest: Beograd, 21. februara – Beogradski maraton ove godine obeležava jubilej 30 godina od početka održavanja manifestacije, na konferenciji za medije koja je održana ovim povodom Beogradski maraton i IDEA su potpisali novi trogodišnji Ugovor o ekskluzivnom sponzorstvu.

Zamenik gradonačelnika Beograda Andreja Mladenović je na konferenciji održanoj u Skupštini grada izjavio da je Beogradski maraton sigurno najbrojnija sportska manifestacija kod nas i kao takva je od velikog značaja za Grad Beograd.

“Od 30. Beogradskog maratona se očekuje da bude jedan od najboljih dosad, kao i da po značaju, pored Dvoranskog evropskog prvenstva u atletici, bude najveća sportska manifestacija ove godine u Beogradu”, rekao je Mladenović.

On je dodao da se na jubilarnom mataronu očekuje veliki broj učesnika, ali i veliki broj legendi svetske ateltike (Karl Luis, Majkl Pauel, Roza Mota, Sergej Bubka, Marlen Oti, Havijer Sotomajor), koji će oko 22. aprila boraviti u našoj prestonici, što će biti nesvakidašnja i veoma lepa slika.

“Do tada sve nadležne gradske službe i sekretarijate očekuje još dosta posla kako bi 30. maraton bio organizovan besprekorno“, izjavio je posle potpisivanja ugovora Mladenović.

Mladenović je podsetio da se Beogradski maraton predstavio na maratonima u Čikagu, Njujorku, Ljubljani i Atini, kao i da će sedam dana pre Beogradskog maratona tradicionalno biti organizovan i Dečiji maraton.

Direktor Beogradsko maratona Dejan Nikolić je izrazio zadovoljstvo što Beograski maraton nastavlja saradnju sa IDEOM kao ekskluzivnim partnerom i to posle izuzetno uspešne prethodne trogodišnje saradnje.

“IDEA je svojim kvalitetnim pristupom u ovom partnerstvu u prethodnom periodu i načinom promocije obogatila Beogradski maraton kao događaj. Nastavak saradnje je i pokazatelj dugoročnih poslovnih politika, kako IDEE, tako i Beogradskog maratona i zajedničke želje da doprinesu daljem razvoju trčanja kao pokreta zdravlja i promocije Beograda za ovu značajnu manifestaciju“, naglasio je Nikolić.

Izvršni direktor područja marketinga Mercator-S Matija Protić poručio je da IDEA ima svoju misiju, a to je da bude aktivan član lokalne zajednice u kojoj posluje.

“Upravo zato mi je velika čast i zadovoljstvo da u ime svih mojih koleginica i kolega budem deo sna koji su još davne 1988. godine započeli Đoko Vještica i Brane Radović kada su prepoznali maraton kao obeležje velikih metropola. Od tada do danas Beogradski maraton je upravo to i postao. Izrastao je u najvažniji simbol ovog grada, nešto što je svim Beograđanima važno”, rekao je Protić.

On je dodao da Beogradskim maratonom su u protekle tri decenije trčala najveća imena svetske atletike, ljudi iz svih delova sveta i različitih generacija.

“Biće nam zadovoljstvo da četvrti put budemo deo ove trke i zajednički stignemo do cilja. Iskreno se nadam da će ove godine biti oboren rekord broja učesnika i velika mi je čast što je potpisivanjem novog trogodišnjeg ugovora IDEA ostala dosledna u tome da kroz kampanju „Beograd grad vaših IDEA“ nastavi da podržava Beogradski maraton i ostane ponosni sponzor ove prestižne manifestacije”, zaključio je Protić.

IDEA i Beogradski maraton su ovom prilikom najavili da će i u narednom periodu zajednički sprovoditi aktivnosti koje imaju za cilj promociju sporta i sportskih vrednosti u Beogradu.

IDEA kroz kampanju „Beograd grad vaših IDEA“ godinama unazad pomaže mnoge gradske manifestacije kao što su Ulica otvorenog srca, Noć muzeja, Beogradski karneval brodova, Beogradski sajam knjiga, pa je zato potpuno prirodno da bude podrška i najvećem sportskom događaju u našem gradu.

(Visited 47 times, 1 visits today)

You might be interested in