Све више српских производа у европским радњама

СликВест,Београд,24.фебруар-Компанија „Златиборац“ успешно је стартовала на словеначком тржишту и њени сухомеснати  производи  већ сада се могу набавити  широм Словеније, у чак 45 „Меркаторових“ трговина. После освајања шведског тржишта, уласком у продајне објекте највећег  словеначког трговинског ланца, ова домаћа компанија на велика врата улази и на тржиште Европске уније.

„Прикључивањем Словеније групи наших извозних тржишта, крајем 2019. године, почели смо реализацију једног од стратешких циљева – ширење бренда ’златиборац’ на тржиште Европске уније. Захваљујући сарадњи с компанијом Меркатор Словенија, ’златиборац’ производи постали су доступни у 45 малопродајних објеката у Љубљани, Марибору, Новом Месту, Цељу, Крању и другим градовима, са тенденцијом да се у наредном периоду број малопродајних објеката у градовима широм Словеније повећа“,  каже Душан Кнежевић, генерални директор компаније Златиборац. 
Из недеље у недељу продаја  расте, што је додатна мотивација за пословање на једном таквом тржишту, респектабилног потенцијала, указује Кнежевић  и напомиње да „потрошачи на полицама словеначких маркета  могу пронаћи производе из различитих поткатегорија, од говеђе пршуте, чајне кобасице, дуван чварака, до бекона, печенице, димљеног врата и сланине“. „Уласком и  у продајне објекте највећег  словеначког трговинског ланца, после освајања шведског тржишта,  компанија „Златиборац“ заправо на велика врата улази у Европску  унију. То је потврда способности произвођача српске месно-прерађивачке и  прехрамбене индустрије у целини да се шире и боље позиционирају и то не само на регионалним тржиштима. Све више наших компанија, попут „Златиборца“ технолошким осавремењивањем производње, освојеним стандардима, достигнутим квалитетом и унапређеним дизајном својих производа, већ сада може равноправно да се такмичи са конкуренцијом на јединственом европском тржишту“, изјавио је  Марко Чадеж, председник Привредне коморе Србије.У прилог томе, подсећа, иду и најновији статистички  подаци  о расту броја извозника и извоза српске прехрамбене индустрије у свет, а посебно на тржиште ЕУ, на коме је  прошле у односу на претходну годину, забележила пласман већи за 22 одсто.„Томе су свакако допринеле и активности Привредне коморе Србије, од заступања иницијатива привредника пред државом које су донеле значајне олакшице у пословању и побољшање привредног амбијента у земљи, до умрежавања са регионалним и међународним компанијама и промоције инвестиционог и извозног потенцијала српке привреде у свету“, каже Чадеж. 

You might be interested in