Лепоте Србије и најмодернији софтвери у туризму – на светској изложби у Дубаију

Преко 250 представника 115 компанија, хотела, туристичких агенција, произвођача опреме, намештаја за хотеле, резервационих система, ХОРЕКА сектора, али и фирми у области наутике и транспорта из Србије, представљају своје производе и услуге на 5. тематској недељи „Путовања и повезаност“  Светске изложбе у Дубаију од 7. до 15. јануара.  
„Учешће на светској изложби Еxpo 2020 Дубаи је идеална прилика да се наше компаније повежу са пословним партнерима и потенцијалним инвеститорима из света. Представници хотела и агенција имаће прилику да преговарају о могућим дугорочним пословима са великим туроператорима из Емирата, али и далеких прекоокеанских тржишта.  Посебно нам је важно да успоставимо сарадњу у области конгресног туризма и организације спортских и културних догађаја који представљају један од највећих покретача развоја у овом сектору“, каже Тијана Маљковић, секретар Удружења за туризам Привредне коморе Србије. Поред туристичке понуде, додаје Маљковић, српске компаније представиће најмодернија дизајнерска решења за опремање смештајних капацитета и угоститељских објеката, дигиталне управљачке системе, као и специфичне резервационе платформе и софтвере усмерене на пружање квалитетне услуге.   
„Уједињене Арапске Емирате видимо као једно од наших приоритетних тржишта, посебно имајући у виду добру авио-конекцију, као и чињеницу да грађанима УАЕ није потребна виза за улазак у Србију. Као део стратегије опоравка, Туристичка организација Србије, током недеље туризма и глобалне повезаности, организоваће промотивни догађај за туристичку привреду и медије, како би приказала разноврсност атракција које наша земља може да понуди индустрији путовања и конгреса, али и са циљем представљања новог туристичког бренда. Овај догађај видимо као изузетну прилику да се повежемо са партнерима из УАЕ”, каже Марија Лабовић, директорка Туристичке организације Србије.
„Као једној од водећих хотелских компанија у Србији и лидеру у сегменту луксузног планинског туризма, циљ нам је, пре свега, позиционирање на тржишту УАЕ са премијум понудом, како у домену зимског, тако и летњег туризма на Копаонику“, каже Светлана Костић, директорка маркетинга МК групе.  Додаје да Хотел Гранд и дестинација Копаоник располажу идеалним условима за боравак и третман професионалних спортиста, пословних и туристичких група. „Очекујемо да током изложбе заинтересујемо представнике интернационалних компанија и организаторе путовања, и то не само за конкретно тржиште, већ и за Далеки исток, где српски туризам има значајан потенцијал. Као део регионалног пословног система МК групе, желимо да промовишемо луксузне хотеле на најексклузивнијим локацијама попут Кемпински Adriatic, Кемпински Порторож на Јадрану и Sheraton у Новом Саду и да их представимо као јединствени луксузни туристички производ који обједињује најбоље што регион нуди,“, истиче она. У недељи која промовише путовања и туристичку индустрију, српска делегација имаће богат програм билатералних пословних сусрета, како на самом Павиљону Србије и у Бизнис хабу, тако и на павиљонима других земаља, попут Мађарске, Словачке, Велике Британије и осталих, а предвиђено је и представљање стратегија и промоција Србије на далеким тржиштима. Очекује се да туристичка индустрија Србије на светској изложби покаже своју енергију оживљавања и експанзије кроз нове технологије, нови начин путовања и повезивања након пандемије ковида19.

Фото: Ивана Вукотић

You might be interested in